Pieksämäen vapaaseurakunta

Tällä viikolla tapahtuu

Aamurukouskokoukset ma, ti, to ja pe klo 8.45 (ei 6.1.)

• Su 1.1. klo 16.00 Ehtoollisjuhla, Timo Jormakka, Kari Härkönen, rukouspalvelu, kahvitarjoilu
  • Ti 3.1. klo 18.00 Miestenilta
  • To 5.1. klo 18.00 Sanan ja rukouksen ilta, Kari Härkönen
  • Su 8.1. klo 16.00 Jumalanpalvelus, Kari Härkönen, rukouspalvelu, kahvitarjoilu

Pieksämäen vapaaseurakunta

Koulukatu 12

76100 PIEKSÄMÄKI

pieksamaki(at)svk.fi

Jumalan antaman lähetystehtävän huipentuma on kuvattu meille Ilmestyskirjan jakeessa 7:9, jossa suuri kansanjoukko palvoo Jumalaansa ja Jeesusta Kristusta, Pelastajaansa. Tässä suuressa joukossa on ihmisiä kaikista maista, kansoista, heimoista ja kieliryhmistä.

Mistä on kysymys?

Maat – Nykyisin uskovia löytyy kaikista maista. Joissakin maissa väestön enemmistö on kristittyjä, kun taas toisissa maissa kristityt ovat vähemmistönä, ja heitä vainotaan.

Kansat – Evankeliumi on saavuttanut monet kansat siinä määrin, että syntynyt seurakunta on vakiintunut, kasvaa ja evenkelioi naapurikansojaan, mutta 1,8 miljardia ihmistä ei ole vielä kuullut evankeliumia lainkaan.

Heimot – Useimmat maailmamme heimoista voivat palvoa Jumalaa niille kulttuurisesti sopivassa seurakunnassa, mutta monet saavuttamattomat etniset ryhmät odottavat vielä evankeliumia.

Kielet – 95% maailman väestöstä voi lukea Raamattua omalla kielellään, mutta 350 miljoonaa ihmistä odottaa yhä äidinkielistä Jumalan sanaa.

Pieksämäen vapaaseurakunnan lähetystyö

Marja ja Teijo Sormunen (Ecuador)
Marja ja Olavi Vesalainen (Suomi)
Joanna Sormunen (Ecuador)
Hanna Eriksson (Ecuador)
Hanna ja Markus Rokos (Bulgaria)
Kirsti ja Urho Ahtinen, Venäjän työ
Kummityttö Safira (Nepal)
Suomen Vapaakirkon Lapin lähetys

Pieksämäen vapaaseurakunta kannattaa kahta intilaista evakelistaperhettä, jotka toimivat Gospel For Tribals Sosical Service Society (GTSSS) -yhteisön palveluksessa. Yläkuvassa ovat Sadanapalli ja Naveena Honock. Alakuvassa Gampala Syam ja Sudharani Sundar tyttärineen.